نمایشگاه علوم قرآنی یزد برپا می‌‌شود

no-thumbs

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در یزد خبر داد و خواستار مشارکت و همراهی شهرداری و شورای شهر در برپایی این نمایشگاه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز علی غیاثی‌ندوشن،  در جلسه علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی در یزد برپا می‌شود و این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی استان یزد خواهد بود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، در این نمایشگاه کتاب‌های مذهبی و دینی، محصولات فرهنگی و هنری، تابلوهای خوشنویسی با مضامین قرآنی و دیگر محصولات و آثار هنری با محوریت قرآن عرضه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن درخواست همکاری از شورای شهر و شهرداری برای برپایی این نمایشگاه اظهار امیدواری کرد: با همراهی و تعامل این دو نهاد با اداره‌کل ارشاد، شاهد برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه بزرگ باشیم.

وی یادآور شد: این نمایشگاه قرار است در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در حسینیه خیرآباد یزد برپا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وی به‌ویژه دو شهید استان یزد،‌ شهیدان پاکنژاد اظهار داشت: دشمنان هر گاه نتوانستند اهداف خود را به پیش ببرند و انسان‌های فرهیخته‌ای را سد راه خود دیدند، دست به ترور و تخریب زدند که این ترورها، چهره منحوس آنها را بیش از پیش برای ملت ایران معرفی کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..