ارسال ۴۸۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ملی اخوان ثالث در یزد

همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث با حمایت جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث گفت: دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نشستی که با اصحاب فرهنگ و هنر در یزد داشتند حمایت جدی خود را از برگزاری این همایش اعلام نمودند.

 

 

علی غیاثی ندوشن در نشست ستاد اجرایی برگزاری همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث که با حضور فرزند مرحوم اخوان ثالث و جمعی از صاحب نظران فرهنگی استان برگزار شده بود، با بیان این مطلب افزود: تمام سعی و تلاش این اداره کل برگزاری یک همایش در خور شایسته اخوان ثالث است.

 

 

وی با بیان اینکه فعالیت هایی که برای برگزاری این همایش در حال انجام است باید از انسجام قوی تری برخوردار باشد، تصریح کرد: برنامه های متنوعی برای همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث در دست اقدام است.

 

 

وی در ادامه به ارسال چکیده مقاله به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۷۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث ارسال شده و اعلام نتایج داوری چکید مقالات ۳۱خرداد ماه سالجاری می باشد و ارسال اصل مقالات نیز تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

 

 

غیاثی ندوشن زمان برگزاری همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث را در شهریور ماه سالجاری با حضور شخصیت های فرهنگی کشوراعلام کرد.

 

 

همچنین طی نشست هفته گذشته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با رییس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی توافق شد با معرفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و حمایت آن مرکز، مستندی هم از زندگی اخوان ثالث تولید شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..