آب در روستاهای خاتم جیره‌بندی نمی‌شود

no-thumbs

فرماندار خاتم گفت: مردم روستاهای شهرستان خاتم امسال با قطعی و جیره‌بندی آب مواجه نخواهند بود و مشکلات تابستانهای گذشته را نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمد زاده رحمانی، در بازدید از چند روستای شهرستان خاتم اظهار داشت: سال گذشته آب در برخی روستاهای شهرستان خاتم جیره بندی و قطع شد که این امر سبب ایجاد شرایط سخت در برخی روستاها و گلایه روستاییان شده بود.

وی افزود: با تمهیداتی که در سال جاری اندیشیده شده است، امسال در روستاهای این شهرستان با قطعی یا جیره بندی آب مواجه نخواهیم بود.

فرماندار خاتم تصریح کرد: در برخی از روستاها نیز مشکل افت فشار وجود داشت که با پیگیری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در زمینه تعویض شبکه آبرسانی و حفر چاه جدید، این مشکل نیز برطرف شده است.

وی بیان کرد: مشترکان شهرستان خاتم همواره در مدیریت مصرف آب همکاری لازم را انجام داده اند و امیدواریم سال جاری نیز با مدیریت مصرف مشکلی در زمینه قطع آب نداشته باشیم.

فرماندار خاتم در ادامه بازدید خود از روستاهای این شهرستان، با حضور در روستای شهریاری سفلی، از نزدیک وضعیت آب شرب این روستا را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک در جریان وضعیت آبرسانی به خانه های روستایی قرار گرفت.

زاده رحمانی همچنین با بازدید از راه های ارتباطی این روستاها، قول مساعدت و همکاری برای ترمیم برخی از این راه ها را داد.

بخش نظردهی بسته شده است..