۴کارگاه در حاشیه جشنواره فیلم رضوی

no-thumbs

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی از برگزاری چهار کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرقیه توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی که قرار است در حاشیه دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در یزد برگزار شود شامل کارگاه آموزشی تصویربرداری، تدوین، فیلم‌نامه نویسی و کارگردانی است.

وی عنوان کرد: کارگاه آموزشی تصویربرداری روز ۲۴ تیرماه با مدرسی روزبه رایگا و کارگاه آموزشی تدوین روز دوم مردادماه با مدرسی عماد خدابخش برگزار می‌شود.

توکلی ادامه داد: کارگاه آموزشی کارگردانی نیز در تاریخ هشتم مرداد با حضور حمید نعمت‌الله و کارگاه آموزشی فیلم‌نامه نویسی نیز ۹ مردادماه با حضور هادی مقدم‌دوست برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی باید اقدام به ثبت‌نام کنند، تصریح  کرد: علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ تیرماه با در دست داشتن کارت دانشجویی یا کارت عضویت در انجمن سینمای جوان به دبیرخانه این جشنواره در بلوار امام جعفر صادق (ع)، ساختمان مارلیک مراجعه کنند.

وی هزینه ثبت‌نام در هر دوره آموزشی را ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: اعضای انجمن سینمای جوان، دانشجویان رشته سینما، سینماگران، تدوین‌گران و تصویربرداران از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند بود.

توکلی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها، در پایان دوره گواهی‌نامه معتبر پایان دوره دریافت می‌کنند، شرکت برای عموم علاقمندان در این کارگاه‌های آموزشی را آزاد اعلام کرد.

وی در مورد وضعیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم رضوی نیز بیان کرد: تاکنون ۱۱۷ فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که ۲۴ فیلم مربوط به بخش اصلی جشنواره، شامل ۱۶ فیلم مستند و هشت فیلم داستانی است.

توکلی خاطرنشان کرد: در بخش سبک زندگی نیز ۹۳ فیلم شامل ۳۰ فیلم مستند و ۶۳ فیلم کوتاه داستانی به دبیرخانه رسیده و تا ۱۵ تیرماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، منتظر آثار بیشتری از هنرمندان سراسر کشور هستیم.

بخش نظردهی بسته شده است..