اتصال ندوشن یزد به شبکه گاز

no-thumbs

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از اتمام گازرسانی به شهر ندوشن با اعتباری معادل 40 میلیارد ریال و اتصال این شهر به شبکه گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبنابر اعلام این شرکت، منوچهر فلاح امروز در تشریح گازرسانی به شهر ندوشن گفت: این طرح با ساخت ۲۹ کیلومتر شبکه توزیع و هفت کیلومتر خط تغذیه و همچنین نصب و راه اندازی یک ایستگاه تقلیل فشار (CGS) به ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب بر ساعت و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) به ظرفیت پنج هزار متر مکعب بر ساعت صورت پذیرفته است.

وی یادآور شد: با تکمیل این طرح در دو مرحله، قابلیت نصب حدود ۹۸۰ انشعاب خانگی و تجاری فراهم شده که متقاضیان می توانند پس از اخذ تاییدیه لوله کشی داخلی از سازمان نظام مهندسی ساختمان و تحویل مدارک مورد نیاز، نسبت به خرید امتیاز اقدام کنند.

این طرح شامل ۳۱ کیلومتر شبکه گذاری، نصب ۹۸۰ عدد انشعاب خانگی و تجاری، نصب یک عدد ایستگاه CGS به ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب و نصب یک دستگاه TBS به ظرفیت پنج هزار متر مکعب است.

پروژه گازرسانی به شهر ندوشن از تیرماه سال ۱۳۹۳ با انتخاب پیمانکار در مرحله اجرایی قرار گرفت و شرکت پیمانکار بلافاصله عملیات اجرایی را آغاز کرد.

ندوشن یکی از سردترین مناطق استان است که دمای هوا در اغلب روزهای زمستان، زیر صفر و طول مدت سرما بیش از سایر نقاط استان است.

بخش نظردهی بسته شده است..