رییس انجمن نمایش استان یزد معرفی شد

no-thumbs

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محمود دهقان هراتی" به عنوان رییس انجمن نمایش استان یزد معرفی و از زحمات "محمد رضا ابوالحسنی" تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزداظهار داشت : هنگامی که من به یزد آمدم، جشنواره استانی تئاتر در حال برگزاری بود، از سوی دیگر حکم ماموریت آقای ابوالحسنی هم به پایان رسیده بود و ما به دنبال تمدید حکم ایشان بودیم، اما هم خودشان و هم شماری از هنرمندان تئاتر خواهان تغییر بودند؛ در نتیجه به فکر انتخاب جانشین برای ایشان افتادیم و در این راستا با بسیاری از دوستان تئاتری مشورت کردیم.

"علی غیاثی ندوشن افزود: یکی از گزینه‌های تصدی این پست "سیدحسن پیغمبری" بود که همه صحبت‌ها با ایشان شد و حتی به تهران هم معرفی شدند، اما با تغییر مدیریت صدا و سیمای یزد، این برنامه به نتیجه نرسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد : آخرین گزینه نیز دکتر دهقان بودند که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم و ایشان هفته پیش هم تهران بودند و با رییس مرکز هنرهای نمایشی نشست‌هایی هم داشته و موافقت هایی هم صورت گرفته است که امیدواریم سودمند باشد.

غیاثی ندوشن درباره برگزاری این نشست نیز گفت: چون رییس انجمن نمایش کشور تغییر کرده، امضای حکم و ابلاغ رسمی رییس جدید انجمن به ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر موکول شده ولی چون جشنواره استانی تئاتر در پیش داریم و نمی‌خواستیم زمان بیشتری را از دست بدهیم، این نشست را برگزار کردیم تا با یک ابلاغ داخلی، رییس انجمن و شورای منتخب ایشان بتوانند، کار خود را آغاز کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که پس از رسیدن حکم و ابلاغ رسمی، در نشستی دیگر با حضور همه هنرمندان تئاتر این تودیع و معارفه برگزار شود.

در ادامه نشست، رییس جدید انجمن به بیان پاره‌ای از دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و چگونگی و چرایی انتخاب اعضای شورای خود پرداخت.

بخش نظردهی بسته شده است..