اکران فیلم «با دیگران» در سینما تک یزد

no-thumbs

در راستای طرح هشت قدمِ دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد، اکران فیلم "با دیگران" به عنوان اولین قدم تا جشنواره انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز قرار است این فیلم ۱۱ تیرماه ساعت ۱۸ در سینما تک اکران شود. در این مراسم جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردان انجام می گیرد و همچنین ضیافت افطاری نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است حضور برای عموم آزاد است.

آشنایی با فیلم

با دیگران از ساخته های ناصر ضمیری است که در سال ۱۳۹۲ و در ژانر اجتماعی ساخته شده است. این فیلم روایت زندگی زنی به نام آرزو است که به دلیل سقط جنین‌های مکرر امید خود را به داشتن فرزند از دست داده است و زندگی مشترک او با امیرحسین در شرایط بحرانی قرار دارد… لوکیشن اصلی این فیلم مشهد است. هنگامه قاضیانی – بابک حمیدیان – حسین محجوب – لیلا زارع – حمید رضا آذرنگ – روشنک سه قلعه گی و ندا اسدی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند. از سایر عوامل فیلم می توان به تهیه کننده: امیر سمواتی، فیلمبردار/تصویربردار: روزبه رایگا، تدوین: محمد توکلی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست و … اشاره کرد.

این فیلم جایزه ی ویژه ی هیئت داوران از هفدهمین جشنواره ی بین المللی "مذهب امروز" – ایتالیا و دیپلم افتخار ویژه ی هیئت داوران برای نویسندگی و کارگردانی، از بخش بین الملل سی و دومین جشنواره ی بین المللی فیلم فجر – تهران را کسب کرده است. این فیلم همچنین بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره مومبای هند است و در بسیاری از جشنواره های معتبر بین المللی به نمایش در آمده است.

آشنایی با کارگردان
ناصر ضمیری متولد ۱۳۵۶ مشهد – فعالیت سینمایی اش را سال ۷۴-۷۳ با گذارندن دوره یکساله فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مشهد آغاز کرد. وی اولین فیلم کوتاه خود را در سال ۱۳۷۷ با نام ‌‌" انسان سپید " ساخت و تاکنون ۵ فیلم کوتاه، یک مستند نیمه بلند و یک فیلم بلند سینمایی با نام "با دیگران" ساخته است.

بخش نظردهی بسته شده است..