ستاد شاهد و ایثارگر واحد یزد ۱۵۰۰ عضو دارد

no-thumbs

مسئول ستاد شاهد و ایثارگر واحد یزد گفت: دستورالعمل های جدید و ابلاغ قوانین حمایتی از دانشجویان شاهد و ایثارگر نقطه عطف و قوت دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید حسین فرمی باف در گفت و گو با خبرنگار آنا در خصوص فعالیت های ستاد متبوع خود اظهار کرد: ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی یزد از سال ۱۳۷۵شروع به فعالیت کرد و اکنون ۱۵۰۰ نفر عضو دارد. در طول این چند سال دستورالعمل های گوناگونی برای خدمات بهتر و بیشتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر ابلاغ شده که امروز در وضعیت نسبتا مطلوب خود قرار داریم.

وی ادامه داد: هرچند نقاط ضعف و کمبودهایی هست لیکن به همت آقای دکتر طباطبایی مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت همه جانبه ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر میرزاده، این ستاد روز به روز قوی و منسجم تر می شود.

مسئول ستاد شاهد و ایثارگر واحد یزد، برنامه های انجام شده در ۶ ماهه اخیر این ستاد را یادآور شد و گفت: اولین گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰نفر تشکیل شد.

فرمی باف گفت: برگزاری کلاس های تقویتی، مشاوره و رایزنی با استادان مجرب برای تدریس به صورت خصوصی به منظور بالا بردن سطح علمی دانشجویان، عضو شدن بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان جدیدالورود، تشکیل جلسات ستاد شاهد استانی، برگزاری اردوی فرهنگی مشهد مقدس و شرکت در مسابقات قرآنی از اهم فعالیت های انجام شده این ستاد است.

به گفته فرمی باف، این ستاد در ۵ سال گذشته رشد قابل توجهی در جذب دانشجو داشته به طوری که آمار جامعه هدف آن ۵ سال پیش حدود ۲۰۰ نفر بود و اکنون بالغ بر ۱۵۰۰ نفر است که اکثریت آنان در مقطع ارشد و دکتری هستند و قطعاً این رشد و جهش علمی می تواند در پیکره جامعه اثرات مفیدی را داشته باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..