صنایع بافق گازرسانی می‌شوند

no-thumbs

مهدی طلایی‌مقدم فرماندار بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان اینکه گازرسانی به شهرستان بافق از سال‌ها پیش در دست اقدام بوده، اما به دلیل کمبود اعتبار به طور کامل اجرایی نشد، اظهار داشت: بخشی از شهرستان در بخش خانگی طی چند ماه گذشته از نعمت گاز شهری بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزوی با اشاره به پیشرفت خوب کار گازرسانی به شهرستان بافق در مدت اخیر بیان کرد: بخش دیگری از منازل مسکونی و واحدهای صنعتی و جوارمعدنی نیز به زودی وارد مدار گازرسانی خواهند شد.

فرماندار بافق یادآور شد: گازرسانی به شهرستان بافق در قالب سه فاز عملیاتی شده که فاز نخست به طور کامل اجرایی شد و فاز دوم نیز هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است.

طلایی‌مقدم خاطرنشان کرد: مجموع لوله‌گذاری در فاز یک و دو گازرسانی به شهرستان بافق، ۱۵۸ کیلومتر طول دارد و با اعتبار بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال اجرا شده و ۱۰۰ کیلومتر دیگر نیز قرار است در فاز سوم این پروژه، لوله‌گذاری انجام شود.

این مسئول عنوان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز سوم گازرسانی به شهرستان بافق به ۴۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی با ابراز رضایت نسبت به پیشرفت کار و روند اجرایی شدن پروژه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰ درصد مردم شهرستان بافق تا فرا رسیدن فصل زمستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

فرماندار بافق در مورد گازرسانی به صنایع به ویژه صنایع جوارمعدنی شهرستان بافق نیز عنوان کرد: با تکمیل خط ۱۶ گاز، گازرسانی به صنایع جوارمعدنی بافق آغاز شده و برخی واحدها نیز اقدام به خرید گاز کرده‌اند و یکی از کارخانجات کاشی در واقع نخستین واحد صنعتی است که از گاز طبیعی بهره‌مند شده است.

طلایی‌مقدم در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرا و تکمیل فاز سوم گازرسانی به شهرستان بافق، کلیه واحدهای مسکونی و صنایع شهرستان بافق از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

بخش نظردهی بسته شده است..