نماینده اردکان عنوان کرد

تعدد سلایق و کاندیداها در گستردگی حضور مردم در انتخابات مؤثرتر خواهد بود

نماینده اردکان با بیان اینکه هنوز اظهارنظر در مورد ارائه لیست واحد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان زود است‌ گفت: وجود تعدد سلایق و نامزدهای انتخابات مجلس دهم در گستردگی حضور مردم مؤثرتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزنماینده اردکان با بیان اینکه هنوز اظهارنظر در مورد ارائه لیست واحد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان زود است‌ گفت: وجود تعدد سلایق و نامزدهای انتخابات مجلس دهم در گستردگی حضور مردم مؤثرتر خواهد بود.

“محمدرضا تابش” با بیان اینکه هنوز اظهارنظر در مورد ارائه لیست واحد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم زود است،‌ گفت: قاعدتاً مانند همیشه رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه گسترده مردم را در انتخابات فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: اکنون ارائه لیست واحد بسته به یکسری فعل و انفعالات در داخل و تعاملات بین‌المللی بستگی دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: مردم ما همیشه قدرشناس بوده و این موضوع را بار دیگر در تشییع جنازه شهدای خود به اثبات رساندند و نشان دادند که با توجه به تمامی تنگناهای اقتصادی هر جایی که به آنان نیاز باشد، برای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب عنایت لازم را دارند.

تابش با اشاره به اینکه انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری نیز مانند تمامی دوره‌‌ها به خوبی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اما یکی از دلایلی که می‌توان آن را در شورآفرین‌تر کردن انتخابات و گستردگی حضور مردم مؤثر دانست، این است که بگذاریم تعدد سلایق و کاندیداها در انتخابات مجلس دهم حضور داشته باشند.

نماینده اردکان همچنین با اشاره به تصویب اولویت طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در دستور کار مجلس گفت: مجلس خواهان همدلی و همراهی با دولت است و تصویب این طرح کمک شایانی به پیگیری منویات مردم دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: امیدواریم تصویب این طرح در سطوح عالی کشور موجب انسجام و حفظ حقوق مردم در سطح بالاتر شود.

در ادامه وی با اشاره به بروز مشکلات برای کارمندانی که بر مبنای طرح انتقال از کلان‌شهرها به شهرهای کوچک‌ عظیمت کرده‌اند نیز اظهار کرد: اگر طرح انتقال کارمندان در گذشته به صورت قانون درآمده باید طبق آن اعمال شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: اما اگر این طرح مصوبه دولت بوده در صورت وجود ایراد باید به مجلس منعکس شده تا از طریق مجاری حقوقی و قانونی دنبال شود.

تابش خاطرنشان کرد: کارمندانی که از حوزه کاری خود در کلان‌شهرها به شهرهای دیگر انتقال یافته‌اند و براین اساس دچار مشکل شده‌اند، حتماً این موضوع را منعکس کنند تا نمایندگان مجلس در حد وظایف قانونی خود آن را پیگیری کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..