وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام سومین شهید محراب ادای احترام کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ورود به یزد، با حضور در جوار آرامگاه سومین شهید محراب به مقام شامخ آیت‌الله شهید صدوقی ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "علی جنتی" پس از ورود به یزد مورد استقبال استاندار و مسئولان استان قرار گرفت و در ادامه با حضور در مسجد حظیره یزد و جوار تربت پاک سومین شهید محراب به مقام شامخ آیت الله شهید صدوقی و فرزند بزرگوارش مرحوم حجت الاسلام محمدعلی صدوقی امام جمعه فقید یزد، ادای احترام کرد و با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید پیمان کرد.

وزیر ارشاد در ادامه نیز از چندین طرح عمرانی از جمله فاز دوم کتابخانه امام علی(ع)، تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل ساخت این طرح‎‎ها قرار گرفت.

طرح در دست ساخت تالار مرکزی یزد با ۱۳ هزار و ۳۹۸ مترمربع زیربنا، یکی از بزرگترین طرح‎‎های فرهنگی و عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است که هم‌اکنون ۹۵ درصد پیشرفت کار دارد.

این تالار شامل سالن‌های موسیقی، همایش و نمایش، گالری، سن متحرک، غرفه‌های پلاتوهای تمرین، فضای نمایشگاهی و کلاس‌های آموزشی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین ازکتابخانه مرکزی و فاز دوم مجتمع فرهنگی امام علی(ع) یزد نیز بازدید کرد.

جنتی ساعتی دیگر با حضور در تالار فرهنگ اداره کل ارشاد، با اصحاب فرهنگ و هنر دیدار می‌کند و در این مراسم از استاد "حسن دانش"، قاری ممتاز یزدی تقدیر خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیران و کارمندان این اداره کل دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و پایان بخش برنامه‌های سفر وزیر نیز سخنرانی در جشن حضور که به مناسبت سالروز ۲۴ خرداد ۹۲ عصر امروز یکشنبه در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار می‌شود،خواهد بود

بخش نظردهی بسته شده است..