استاندار یزد در جمع مددجویان + عکس

استاندار یزد به همراه برخی مدیران استان به زندان یزد رفت !

همزمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه، استاندار یزد به همراه مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار یزد از اندرزگاه های مختلف زندان مرکزی یزد بازدید نمود و با مددجویان این ندامتگاه گفتگو کرد و گفت: زندان محلی برای بازسازی شخصیت مددجویان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی با حضور در جمع زندانیان ندامتگاه مرکزی یزد گفت: زندگی سالم و آبرومند شایسته هر انسانی است و انسان نباید بجای زندگی آبرومندانه، زندان را برای خود انتخاب کند و به دست خود زندگی و خانواده اش را به نابودی سوق دهد.
وی خطاب به زندانیان اظهار داشت: شما مددجویان نباید دست به اقدامات مجرمانه بزنید زیرا شان و شخصیت انسانی حکم می کند که آبرومند زندگی کنید.
میرمحمدی عنوان کرد: زندان باید برای شما مکانی باشد که بتوانید شخصیت خود را بازسازی و توبه نمایید زیرا خداوند همیشه توبه پذیر است.
عالی ترین مقام اجرایی استان عنوان کرد: اگر اهل کار باشید در استان یزد برای همه شما کار هست و این شما هستید که باید به سمت کسب روزی حلال گام بردارید.
در ابتدای این بازدید مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد اعلام کرد: ۹۵ درصد زندانیان استان را مردان و مابقی را مددجویان زن تشکیل می دهند و از این تعداد ۱۳ درصد از زندانیان را اتباع بیگانه تشکیل می دهند.
موسی احمدی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد زندان های استان بیان کرد: باتوجه به مشکلات مالی و کمبود اعتبارات اقدامات خوبی در زمینه های مختلف قرآنی، فرهنگی، تربیت بدنی، حرفه آموزی، مهارت های اساسی زندگی و شغلی و … انجام شده و تاثیرات مثبت اقدامات اصلاحی و تربیتی کاملا مشهود است.
مدیرکل زندان های استان یزد در پایان کمبود شدید اعتبارات جاری، کافی نبودن کارگاه های حرفه آموزی، تراکم جمعیت زندانیان در زندان مرکزی یزد، نبودن بازداشتگاه در بعضی از شهرستان های استان و کمبود فضای فیزیکی برای نگهداری زندانیان را ازجمله مشکلات زندان مرکزی دانست و خواستار بازنگری در اعتبارات جاری و عمرانی اداره کل زندان های استان یزد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..