شائبه های انتخاباتی در شورای شهر یزد

سخنرانی مشاور قالیباف در شورای شهر یزد/نامه محرمانه بازرسی به شورای شهر

یکصد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با تلاوت قرآن کریم و با حضور مهندس ابویی مشاور قالیباف شهردار تهران و هیئت همراه آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در ابتدای این جلسه حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در مورد ارسال نامه محرمانه بازرسی به شورای اسلامی شهر گفت: قرار شد این نامه جهت بررسی وپیگیری بیشتر به کمیسیون نظارت ارجاع داده شود.

همچنین در این جلسه امیرحسین رادمنش رئیس کمیسون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر یزد گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب به محلات در زمینه آسفالت، امکان تولید به خوبی فراهم شده است اما امکانات لازم برای حمل اینگونه آسفالت وجود ندارد که در این زمینه باید تعاملی با اداره کل مسکن وشهرسازی استان انجام شود.

همچنین حجت الاسلام حمیدرضامطهریان رئیس کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ضمن جدی گرفتن بحران کمبود آب در استان، گفت: متاسفانه در کشور از ناحیه بعضی از مسئولین بنام استان یزد در فهرست استانهای وضعیت بحران آب قرار نگرفته است و این عدم توجه به بحران کمبود آب در استان ضمن پیگیری باید به گوش مسئولین مرتبط برسد.

در ادامه این جلسه آقای ابویی مشاور امورجوانان شهرداری تهران که به همراه هیئتی به صحن شورا آمده بود، پیرامون نقش جوانان در توسعه و پویایی شهر و نحوه ارتباط شهرداری با مردم در زمینه داشتن شهری زیبا مطالبی را بیان کرد.

وی همچنین درخاتمه این جلسه افزود: اگر بستر فعالیت برای جوانان فراهم شود و اعتمادسازی به جوانان در دستورکار شهرداریها قرار بگیرد مطمئناً آن شهر رو به توسعه وپیشرفت حرکت خواهد نمود.

در ادامه نامه‌های ارجاعی به شورا مورد بحث وبررسی اعضای شورا قرار گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..