امام جمعه تفت:

مهمترین رمز پیروزی، همدلی و همزبانی است

امام جمعه تفت مهمترین رمز پیروزی کشور را وحدت، دوستی، همدلی و همزبانی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری  در جمع روحانیون و هیئت امنای مساجد شهرستان تفت با تبریک فرارسیدن ماه مبارک افزود: دشمنان درصدد تفرقه انداختن بین مسلمانان هستند و لذا ما باید چنان وحدتی در کشور ایجاد کنیم که دشمنان احتمال اینکه بتوانند در صفوف فشرده این ملت رخنه کنند به سرشان نیندازند.

وی در ادامه، رمضان را ماه تمرین همدلی و همزبانی دانست و افزود:ما باید با حضور پررنگ در مساجد و شور و نشاط با یکدیگر برای عمل کردن به خواسته های مقام معظم رهبری و شعارشان تلاش نماییم.

وی از هیئت امنای مساجد خواست تا با روحانیون هماهنگ بوده و برای مراسم معنوی ماه مبارک رمضان ،برپایی سفره های افطار،جلسات قرآنی و بالابردن بار معانی و مفاهیم قرآنی و پررنگ کردن حلقه های صالحین برنامه ریزی کامل نمایند.

غفوری با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن و ماه ترک گناه است گفت:در طول سال هیچ فرصتی و موقعیتی بالاتر و بهتر از این ماه برای تبلیغ دین،احیای مساجد،رونق مسائل فرهنگی و شور و نشاط دادن به نمازهای جمعه و جماعت نیست.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت هم در این نشست با اشاره به شعار سال از طرف مقام معظم رهبری گفت همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم اهداف متعالی معظم له و نظام مقدس جمهوری اسلامی را عملیاتی نماییم.

حجت الاسلام روغنیان با تبریک ماه مبارک رمضان گفت:خدا در این ماه توفیق نصیب همه کرده است که می توانند از برکات و فضائل آن بهره برده و نسبت به معارف اسلامی و فرهنگ دینی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش نمایند.

وی از روحانیون خواست تا از حضور گرم مردم در مساجد استفاده کرده و آنها را با ۴ توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی اقامه نماز،پرداخت زکات،امربه معروف و نهی از منکرآشنا نمایند و توصیه های لازم را برای برپایی این ۴ توصیه مهم راهنمایی نمایند.

این مسئول افزود:عده ای درصددند که مردم را از مسائل سیاسی و دینی جامعه بی اطلاع نگهدارند در صورتیکه این وظیفه ما روحانیون هست که مردم را نسبت به این مسائل ارشاد نموده و به وحدت و یکپارچگی دعوت نماییم.

بخش نظردهی بسته شده است..