اعزام ۵۰ مبلغ به مناطق مختلف ابرکوه

رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: 50 مبلغ و روحانی به مساجد محلات وروستاهای این شهرستان برای برگزاری نماز جماعت و برنامه های ماه مبارک رمضان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حجت الاسلام مجید جعفر پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برپایی نماز جماعت، جلسات قرآن، سخنرانی و پاسخ به مسایل شرعی از جمله فعالیت های مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کسب فیض معنویات و ارتباط با خداوند متعال است ، اظهار کرد : برگزاری جلسات روخوانی و کرسی تلاوت قرآن کریم، تفسیر و جزء خوانی قرآن، بیان احکام و تشریح موضوعات اخلاقی از مهمترین برنامه های مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

جعفرپور بابیان اینکه انسان با رعایت تقوای الهی بیشتر بخصوص در ماه مبارک رمضان می تواند به رتبه های عالی خدایی برسد ادامه داد: ماه رمضان فرصتی مغتنم و مناسب برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در بین مردم است.

این مسوول اظهار امیدواری کرد، مردم با بهره گیری از حضور روحانیان و مبلغان از آموزه های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان کمال استفاده را ببرند و از فیوضات این ماه مبارک بهره مند شوند.

شهرستان ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری غرب یزد واقع شده است

بخش نظردهی بسته شده است..