امام جمعه ابرکوه :

ماه رمضان فرصت خوبی برای حضور جوانان در مساجد است

امام جمعه ابرکوه گفت : ماه رمضان فرصت خوبی برای همه بخصوص جوانان برای پر کردن صفوف نماز جمعه و جماعات و رونق بخشیدن به مساجد و بهره بردن از سخنرانی مبلغین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه افزود: رمضان ماه خودسازی و تطهیر نفس ، عبادت و بندگی خدا با صیام و قیام و ماه نزول قرآن و میهمانی خدا است.

وی بابیان اینکه باید همه حرمت این ماه خدا را داشته باشیم اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان حب نفس ، حب دنیا ، حب جاه را برای کسب شایستگی از دل بیرون کنیم .

حسینی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام دکتر مصطفی چمران گفت : انقلاب ، قیام و رزمهای و چریکی و حماسه و ایثار با نام شهید چمران عجین است .

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه این شهید در لبنان و در کنار امام موسی صدر ، ماندگارترین خاطره را برای شیعیان لبنان و بازگشت پیروز مندانه اش به وطن پس از ۲۳ سال دوری و تشکیل نخستین گروه از سپاه پاسداران در سعد آباد و حضور در تمام عرصه های عشق و ایثار هم از خاطرات ماندگار این شهید والا مقام در عرصه داخلی کشور است.

امام جمعه ابرکوه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات و روز تبلیغ و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: این نهاد فرهنگی تبلیغی در راستای هدایت ، سازماندهی ، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی و مردمی و مذهبی برنامه ریزی و فعالیت دارد.

حسینی همچنین باگرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و هفته قوه قضائیه تصریح کرد: قوه قضائیه باید کاری کنند که مردم طعم شیرین عدالت را در جامعه احساس کنند

خطیب جمعه ابرکوه اضافه کرد : امیدوارم پرونده های مردم بدون اطاله و همچنان بدون حب و بغض و جریان سازیهای سیاسی و غیر سیاسی رسیدگی شود.

وی گفت:به لطف خدا وضعیت دادگستری شهرستان ابرکوه درهمه زمینه ها رضایت بخش تراز گذشته شده و این حکایت ازمسئولیت پذیری و توانمدی رییس دادگستری قضات و دادستان دارد که از تلاش آنها تشکر می کنم .

امام جمعه ابرکوه با تجلیل از شهدای ۸ سال دفاع مقدس اعلام کرد: هفته گذشته مردم با شکوه تمام پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید غواص راتشیع کردند.

وی ادامه داد: این شهدا بواسطه خیانت عناصر خائن در عملیات والفجر ۴ به اسارت در آمدند و توسط رژیم کفر پیشه در حکومت صدام مظلومانه و با دستان بسته به شهادت رسیدند و با دستان بسته داستان ماندگار خود را در سینه تاریخ ثبت کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..