تقدیر از فعالان کتابخانه های شهرستان ابرکوه

طی مراسمی با حضور فرماندار و مدیر کل انجمن کتابخانه های عمومی استان یزذ از اعضای فعال این انجمن تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  طی مراسمی با حضور فرماندار و مدیر کل انجمن کتابخانه های عمومی از اعضای این انجمن  تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری در این جلسه که در محل فرمانداری و با حضور دوست فاطمی ها مدیر کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد، از مهندس محمد رضا باقی پور شهردار مهردشت به عنوان شهردار فعال در عرصه کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و چند نفر از اعضاء فعال انجمن تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه" سید نبی رسولی" فرماندار شهرستان ابرکوه بیان نمود: کتاب وکتابخوانی و مطالعه مفید یکی از عوامل مهم پیشرفت وتوسعه هرکشور می باشد و کتابخوانی بعنوان یکی از شاخصه های مهم فرهنگی جامعه محسوب می شود .

وی با بیان اینکه همه مسئولان فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی در این شهرستان تلاش مضاعف کنند ادامه داد: برای رشد و افزایش سرانه مطالعه کتاب یابد بیش از پیش فرهنگ کتابخوانی را برای احاد مردم فراهم کنیم.

فرماندار ابرکوه از اداره کتابخانه های عمومی و انجمن کتابخانه ها که طبق منویات مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ کتابخوانی می کوشند تقدیر کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه نیز اظهار داشت: باید مطالعه کتاب را درخانواده ها و مردم ترویج کنیم و این مهم باید با تلاش همه باشد تا کتاب به راحتی در دسترس همه افراد جامعه قرار گیرد. وی از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی بخصوص شهرداری ها محترم در رفع مشکلات کتابخانه عمومی و همچنین از تمامی پرسنل اداره کتابخانه ها تشکر کرد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..