نماینده اصلاح طلب اردکان:

خوشحالیم مرجع اعلام ممنوع‌البیانی رئیس‌جمهوری اسبق مشخص شد

no-thumbs

نماینده اردکان در مجلس با بیان اینکه «از اینکه مرجع تصمیم‌گیرنده درباره ممنوع‌التصویری و ممنوع‌البیانی رئیس‌جمهوری اسبق مشخص شده است خوشحالیم»، گفت: سوال ما از دستگاه قضا این است که آیا تصمیم دادستانی تهران را می‌توان در کل کشور مورد استناد قرار داد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره حکم ممنوع‌التصویری و ممنوع‌البیانی رئیس‌ دولت اصلاحات با توجه به اظهارات رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه «این تصمیم از سوی شورای امنیت نبوده و منتسب‌کنندگان این موضوع به شورای عالی امنیت تخلف کرده‌اند» و اینکه از سوی دیگر سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده است که رئیس جمهوری اسبق به دستور دادستانی تهران ممنوع‌التصویر و ممنوع‌البیان شده است، گفت: تاکنون این موضوع مورد مناقشه و جدال بود و مدام پاس‌کاری می‌شد، یکجا می‌گفتند که این مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و در جای دیگر می‌گفتند که تصمیم قوه قضائیه است.

وی ادامه داد: از اینکه مشخص شد چه مرجعی این کار را انجام داده است خوشحالیم.

نماینده اردکان در مجلس، افزود: حالا از قوه قضائیه انتظار می‌رود که اعلام کند بر اساس چه ماده قانونی این کار را انجام داده است؟

این نماینده مردم در مجلس، در پاسخ به این سؤال که «آیا ابلاغی مبنی بر ممنوع‌التصویری یا ممنوع‌البیانی رئیس دولت اصلاحات ابلاغ شده است»، گفت: هیچ‌گونه مدرک و حکمی نه برای دفتر رئیس دولت اصلاحات و نه برای خود ایشان ارسال نشده است.

وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: کسی که در معرض اتهام قرار می‌گیرد، باید به او ابلاغ کنند که به چه دلیل برای او محکومیت تعیین کرده‌اند، اما درباره حکم ممنوع‌التصویری و ممنوع‌البیانی رئیس‌جمهوری اسبق چیزی ابلاغ نشده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..