در بازدید معاون استاندار یزد مطرح شد:

ادامه عملیات اجرایی راه روستایی منشاد – زردین در آینده نزدیک

معاون استاندار یزد به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان مهریز از طرح‌های عمرانی و بهداشتی روستای ییلاقی منشاد بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» معاون استاندار یزد به همراه «محمود زارع» مدیر کل امور روستایی استانداری یزد از طرح‌های عمرانی روستای منشاد در شهرستان مهریز شامل عملیات گازرسانی، ایجاد پایگاه بالگرد اورژانس، مرمت جاده اصلی منشاد و جاده منشاد – زردین بازدید و در خصوص این طرح‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

 
«محمود زارع» مدیر کل امور روستایی استانداری یزد هدف از این بازدید را تخصیص اعتبار برای ادامه اجرای این طرح ها عنوان کرد و گفت: آسفالت جاده اصلی منشاد به خاطر عملیات گازرسانی تخریب شده بود که مقرر شد اعتباری برای روکش آسفالت این محور در نظر گرفته شود.
 
وی از ادامه عملیات اجرایی راه روستایی منشاد – زردین خبر داد و افزود: سال گذشته اعتباری برای این جاده در نظر گرفته شده بود که متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ادارات به سال ۹۹ موکول شد.
 
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، زارع ابراز امیدواری کرد که با تأمین اعتبار در نظر گرفته شده، به زودی عملیات ساخت جاده منشاد –  زرین در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..