برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس در مهریز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس ویژه مدیران واحد‌های تولیدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز گفت: با هدف آگاهی بخشی و ارتقاء دانش بهداشتی مدیران واحد‌های تولیدی کارگاه آموزشی در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس، برگزار شد.

پورمازار افزود: بیش از ۵۰ مدیر با شرکت در این کارگاه آموزشی مفید از آموزش‌های بهداشتی اصولی و مراقبتی و راهکار‌های عملی جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به همکاری مرکز بهداشت مهریز در برگزاری این کارگاه آموزشی مهم، تصریح کرد:کارشناسان بهداشت با اجرای فعالیت‌های برنامه ریزی شده و منطبق با شرایط حساس این بیماری گام‌های موثری در آگاهی بخشی و به روز رسانی اطلاعات کارگران واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی مهریز در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برداشته است.
پورمازار افزود: ارایه آموزش‌های صحیح و اصولی در جلوگیری از انتشار این ویروس به طور جدی در دستور کار است و بر اساس دستورالعمل پیشگیری و کنترل بیماری کرونا رویکرد اصلی، آموزش و اطلاع رسانی است و در این راستا اطلاع رسانی به طور مستمر انجام می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..