معاون فرمانداری میبد:

وضعیت میبد در مقابل با بیماری کرونا قرمز است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد وضعیت این شهرستان در استان یزد را در مقابله با بیماری کرونا، اضطراری و قرمز معرفی کرد و گفت: متاسفانه مردم هنوز شرایط را جدی نگرفته‌اند.

به گزارش یزدی نیوز«سید بهروز موسوی» با بیان اینکه شرایط شهرستان میبد و اردکان در استان یزد به لحاظ شیوع کرونا بحرانی است، گفت: در حال حاضر وضعیت کرونا در شهرستان میبد  جدی است و متاسفانه مردم این موضوع را جدی نگرفتند.

 
وی بیان کرد: با کمک خیرین و با پیگیری‌های متعددی که از سوی فرمانداری و دیگر ارگان‌ها برای تهیه ماسک، مواد ضدعفونی، دستکش، گان و لباس بیمارستانی با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، مشکل چندانی در میبد نداریم اما برای بستری در بیمارستان و نقاهتگاه با مشکل روبرو هستیم و تمام تخت‌های بیمارستان شهرستان در بخش‌های بستری بیماران کرونایی و همچنین ICU تکمیل شده لذا از مردم عاجزانه تقاضا داریم با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.
 
موسوی از مردم خواست توصیه های بهداشتی  را جدی بگیرند و در این باره اظهار کرد: کرونا را  مگر با کمک مردم و جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و رعایت موازین بهداشتی در منزل و بیرون از منزل شکست نخواهیم داد.
 
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری میبد گفت: با توجه به دریافت ابلاغیه‌ای که از سوی  وزارت بهداشت دریافت کردیم، ساعات کاری شبانه سوپرمارکتی‌ها و میوه‌فروشی‌ها به حالت عادی برگشت داده خواهد شد و با توصیه‌های وزارت بهداشت و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، ۲۴ ساعته باید در رساندن اقلام ضروری به  مردم خدمات ارائه شود.
 
 موسوی همچنین از مسدودسازی ورودی‌های شهرستان میبد و اردکان، ممنوعیت  ورودی خودروهای غیر بومی به داخل شهرستان و همچنین ممنوعیت تجمع روز طبیعت در پارک‌ها و بوستان‌ها و  خروج شهروندان میبد و اردکان در راستای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد و از مردم خواست با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری به این بحران پایان دهند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..