باید از ظرفیت های فضای مجازی برای تسهیل امور مردم استفاده شود

استاندار یزد با اشاره به گسترش سیطره فضای مجازی در زندگی مردم گفت: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای تسهیل امور زندگی مردم استفاده شود.

به گزارش یزدی نیوز "محمد علی طالبی" در مراسم جذب بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپ استان یزد که با حضور مسئولین و مالکان شرکت سپهر سلامت در محل هتل داد برگزار شد، با اشاره به پیشرفت دنیا در حوزه تکنولوژی های مرتبط با فضای مجازی گفت: باید تلاش کنیم که از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تسهیل امور زندگی مردم استفاده کنیم.

طالبی با اشاره به اینکه تلاش ما در استان یزد حمایت از فعالیت های دانش بنیان بوده است گفت: همواره از مداخله خودداری کرده‌ایم و اگر مداخله‌ای نیز انجام شده، در راستای تسهیل کار این شرکت‌ها بوده است.
استاندار با اشاره به لزوم حمایت دانشگاه علوم پزشکی یزد از استارتاپ های حوزه سلامت گفت: پیگیری های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
طالبی  با اشاره به وجود زمینه های مناسب برای رشد شرکت های استارتاپی در استان گفت: حضور در صحنه  نیروهای خوش فکر و علمی و استفاده از فناوری ها و زیرساخت‌های خوب، می تواند گوشه‌ای از مشکلات مردم را مورد توجه قرار داده و آنها را حل کند.
وی با اشاره به استارتاپ پذیرش ۲۴ بیان کرد: این استارتاپ بعد ملی پیدا کرده است و باید تشویق کنیم که سایر شرکت های دانش بنیان استان در این مسیر قدم بردارند.
وی همچنین با اشاره به شکست‌ها و موفقیت‌هایی که استارتاپ پذیرش ۲۴ در طول مدت فعالیت خود با آن مواجه بوده است، افزود: امیدواریم این روحیه به همه استارتاپ ها معرفی و تعمیم پیدا کند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..