استاندار یزد:

دوره‌های مورد نیاز فنی و حرفه ای در یزد استمرار یابد

استاندار یزد بر ضرورت استمرار دوره های مورد نیاز فنی و حرفه ای در استان یزد تاکید کرد و گفت: برخی رشته ها دارای متقاضی است اما دوره های آموزشی برگزار نشده است.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی،  در کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد که با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد، اظهار داشت: تلاش های اداره کل فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال و آموزش علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف شایسته قدردانی است.

 
وی با تاکید بر تداوم برگزاری دوره‌های مورد نیاز در استان یزد بیان کرد: لازم است آموزش ها بر اساس نیاز جامعه و تقاضای کارآموزان استمرار یابد.
 
طالبی افزود: برای ایجاد رونق تولید و اشتغال به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با جذب جوانان و همکاری تمام بخش‌ها نیاز است و باید همه در کنار هم مهارت‌آموزی و کارآفرینی را در اولویت قرار دهند.
 
استاندار یزد اظهار داشت: ایجاد رونق تولید و اشتغال موضوع مهمی است که مورد تاکید نظام و دولت است و باید با جدیت برای تحقق برنامه‌ها و آموزش‌های فنی و حرف‌های بیش از گذشته اقدام مناسب به عمل آید.
 
به گزارش مهر، استان یزد ۱۶ مرکز دولتی و ۳۶۰ آموزشگاه آزاد فعال فنی و حرفه ای دارد و در سال جاری سه مرکز جوار کارگاهی در واحدهای صنعتی دایر شد.
 
در این نشست از تلاش های علی آقاافضلی تقدیر و امیرسعید مصاحبی به عنوان مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..