افتتاح ششمین کلینک حقوقی کشور در میبد

رییس پژوهشگاه قوه قضائیه با بیان این که برطرف کردن بسیاری از مشکلات نیازمند اصلاح عملکرد مسئولان است، گفت: ششمین کلینیک حقوقی کشور در میبد راه‌اندازی شده است.

به گزارش یزدی نیوز«سید حجت‌الله علم‌الهدی» در جریان سفر خود به استان یزد  در حاشیه افتتاح کلینیک حقوقی میبد،در جمع خبرنگاران میبدی با اشاره به ضرورت افزایش آگاهی مردم از مسائل حقوقی، اظهار کرد:‌ راه‌اندازی کلینیک‌های حقوقی در نقاط مختلف کشور نقش مهمی در آگاه‌سازی افراد جامعه از مسائل حقوقی ایفا می‌کند.

 
وی با بیان این‌که کلینیک‌های حقوقی در کشور سابقه چندان زیادی ندارند، افزود: ششمین کلینیک حقوقی کشور در میبد راه‌اندازی شده است.
 
رییس پژوهشگاه قوه قضائیه در ادامه با تاکید بر این‌که کلینیک های حقوقی می‌توانند فضای نظری حقوق را به فضای عملی و کاربردی تبدیل کنند، گفت: امسال چهلمین سالگرد تصویب قانون اساسی است و یکی از موضوعاتی که در آن سال به قانون اساسی افزوده شد، شیوه بازنگری در این قانون است.
 
به گزارش ایسنا، رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه با تاکید بر این که یکی از اشتباهاتی که الان در کشور دیده می‌شود همین موضوع است که بسیاری از مشکلات را به قانون اساسی گره می‌زنند عنوان کرد: الان بسیاری از مشکلات اقتصادی و بی‌کفایتی‌ها را به قانون اساسی گره می‌زنند و بیان می‌شود که برای برطرف کردن این مشکلات باید قانون اصلاح شود.
 
علم‌الهدی با تاکید بر این که این موضوعات باید تفکیک شود گفت: برطرف کردن بسیاری از مشکلات نیازمند اصلاح عملکرد افراد است و مسئولان باید بکوشند که ایراد خود و زیرمجموعه‌هایشان را برطرف کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..