وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

وزارت ارتباطات از ایده های نوو ارزش آفرین حمایت می کند/پیشگامان، تعاونی خلاق و پیشرو کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین رونمایی از استارتاپ های حوزه پست،لجستیک و کشاورزی گروه تعاونی پیشگامان شرط موفقیت ایده های جدید را مقاومت و ایستادگی دانست.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، آذری جهرمی با بیان این که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایده های نو و ارزش آفرین و تسهیل فعالیت آنان حمایت می کند، استارتاپ و نوآفرینی را به معنای برهم زدن عادات موجود دانست و افزود: در این کار اصل هنر استارتاپ ها باید توانایی مقاومت در برابر مشکلات و ایجاد راهکارهای نوین برای رفع آن باشد.
وزیر ارتباطات با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در سامانه های بازرگام،اکو پست و بارپاد به اثرات سودمند این استارتاپ ها از جمله ایجاد رفاه برای مردم،قطع دلالی ها، افزایش درآمد کشاورز،کاهش هزینه های مشتری و بهبود شبکه توزیع اشاره کرد و بیان داشت: تغییر برخی شیوه های مرسوم ایستادگی و مقاومت می خواهد و وزارت ارتباطات نیز در راه تسهیل فعالیت مجموعه های نوآفرین از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
آذری جهرمی گروه تعاونی پیشگامان را یک تعاونی پویا و خلاق دانست که در حوزه های مختلف از جمله ایجاد و گسترش ایده ای نو و استارتاپی در کشور پیشرو و موفق است.

بخش نظردهی بسته شده است..