فرماندار یزد:

نیازهای مراکز فرهنگی نباید تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرند

فرماندار کانون با اشاره به رسالت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نیازهای مراکز فرهنگی قوی نظیر کانون نباید تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز سیدمحمد رستگاری در جمع اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به مناسبت هفته کودک اظهار داشت: افرادی که در گذشته عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند و امروز به انسان‌های موفق در رشته های مختلف تبدیل شده اند، حاصل تلاش دلسوزانه مربیان کانون هستند.

 
وی ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از کسب رتبه های ملی و بین المللی توسط اعضای کانون در رشته های مختلف بیان کرد: اعتقاد دارم در هیاهوی مسائل مهم اقتصادی امروز، مشکلات صنعت و بسیاری از دغدغه های دیگر اقتصادی که به واسطه تنوع کار در فرمانداری با آنها دست و پنجه نرم می کنیم، باید به مراکزی همچون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز توجه ویژه داشت.
 
رستگاری تاکید کرد: باید دغدغه ها، مسائل، نیازها و مشکلات این مراکز را بشنویم و آنها را شناسایی کنیم و برای رفع آنها اقدام کنیم.
 
فرماندار یزد با اشاره به اینکه معتقدم باید از ظرفیت اعضای موفق کانون برای مسئولیت های آینده استفاده کرد، افزود: علاقمند به آشنایی با اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در همین راستا هستم.
 
وی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک نهاد تاثیرگذار یاد کرد و گفت: این نهاد و مسائل مرتبط با آن نباید در روزمرگی مغفول بماند چون توان این را دارد که نسل آینده را متفاوت و با توانمندی های بالا تربیت کند.
 
رستگاری با اشاره به رسالت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: کانون توانسته نسل آینده را مهربان‌تر، با رفتارهای انسانی قوی‌تر و ویژگی‌های درست انسانی پرورش دهد.
 
وی تصریح کرد: از دغدغه های کانون مطلع هستم و تلاش ما این است که با انجام برخی اقدامات شرایط بهتری در این مجموعه ارزشمند رقم بخورد.
 
 رستگاری اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد موفقیت های کانونی ها در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز در این نشست با معرفی اعضای کانون که امروز به جوانانی موفق در زمینه های پزشکی، کارآفرینی، مهندسی و …. تبدیل شده اند، اظهار داشت: این افراد از افتخارات کانون هستند و کانون به وجود آنها می بالد.
 
حسین پیغمبری از فرماندار یزد نیز تقدیر کرد و افزود: کمتر مسئولی چنین دغدغه‌مند در حوزه فرهنگ به ویژه نسبت به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده ام و امیدواریم بتوانیم با همکاری های مستمر، از حمایت های فرماندار یزد بهره مند باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..