مدیر کل گمرکات یزد خبر داد؛

تسهیلات گمرک برای خروج موقت وسیله نقلیه در اربعین حسینی

مدیر کل گمرکات یزد از تمهیدات ویژه این اداره کل برای خروج موقت خودروی‎های دارای پلاک شخصی و عمومی برای شرکت در مراسم عظیم اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین سلمانی» با اشاره به ارائه تشریفات گمرکی برای خروج موقت وسائل نقلیه ویژه اربعین حسینی در گمرک یزد، اظهار کرد: زائران اربعین برای خروج موقت وسیله نقلیه برای شرکت در مراسم اربعین می‌توانند به گمرک استان مراجعه و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

 
وی ادامه داد: متقاضیان دریافت مجوز خروج موقت باید اصل سند فروش کارخانه وسیله نقلیه، اصل کارت ماشین، اصل برگ سبز، اصل گواهینامه رانندگی واصل کارت ملی مالک را هنگام حضور در گمرک به همراه داشته باشند.
 
مدیر کل گمرکات یزد با بیان این که در صورت در رهن بودن وسیله نقلیه باید اعلام موافقت از مرجع رهن گیرنده نیز ارائه شود، افزود: با بسیج نیروها و امکانات در گمرک کلیه مراحل دریافت مجوز خروج موقت در کمتر از یک ساعت انجام می‏‌پذیرد.
 
وی با اشاره به تمهیدات ویژه برای ارائه تسهیلات به زائران اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: خروج موقت وسایئل نقلیه دارای پلاک شخصی صرفاً از گمرکات مرزی شلمچه و چزابه و خروج موقت وسائل نقلیه دارای پلاک عمومی صرفاً از گمرک مرزی چزابه صورت می‏‌گیرد.
 
سلمانی در پایان از زائرانی که قصد خروج از کشور همراه با وسیله نقلیه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) را دارند، خواست تا برای جلویگری از ازدحام و شلوغی هرچه سریعتر به گمرک استان مراجعه کنند و دریافت مجوز را به روزهای پایانی موکول نکنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..