معاون رئیس‌ جمهور از مرکز تخصصی حقوق کودک استان یزد بازدید کرد

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و استاندار یزد از مرکز تخصصی حقوق کودک استان و نخستین پارک، ‌کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان در کشور بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز "‌معصومه ابتکار" ‌معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده‌، "محمدعلی طالبی" استاندار ‌یزد، "‌عباس حیدری" ‌مدیرکل حوزه استاندار، "فاطمه دانش یزدی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ‌و جمعی از مدیران استان از مرکز تخصصی حقوق کودک استان و نخستین پارک، ‌کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان در کشور بازدید کردند و درجریان فعالیت‌های این مراکز قرار گرفتند.

مرکز تخصصی حقوق کودک استان در حوزه آموزش، ترویج حقوق کودک و حمایت از حقوق آنها در کشور و معاضدت حقوقی، آموزش مربی، مشاوره و پاسخگویی به سئوال‌ها و ابهامات حقوقی در این حوزه فعالیت دارد و در مجاورت کلینیک مرکزی حقوق شهروندی واقع در میدان امیرچخماق یزد با مدیریت کانون وکلای دادگستری راه‌اندازی شده است.
 
 
بازدید معاون رئیس جمهور از نخستین پارک، ‌کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان در کشور
 
 
همچنین معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، استاندار یزد و هیئت همراه از نخستین پارک، کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان کشور (باغچه ذهن) در یزد بازدید کرد‌ند.
این کلینیک تحت نظارت اداره‌های کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان یزد فعالیت دارد که در زمینه رفع اختلال یادگیری، مشاوره یادگیری، تست هوش و دوره آموزشی تخصصی کودک به خانواده‌ها خدمات ارائه می‌کند.
گفتنی است دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و خانواده شهیدان ذاکری نژاد، شرکت در همایش ملی بانوی آب، ‌حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و نشست بانوان فرهیخته استان، بازدید از کارگاه خوداشتغالی زنان در حوزه صنایع دستی و افتتاح مرکز قلم زنی یزد ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده ‌به استان یزد است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..