اردوی منطقه‌ای نشاط و امید:

برگزاری اردوی منطقه ای نشاط و امید به میزبانی جمعیت هلال احمر استان یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، از برگزاری اردوی نشاط و امید منطقه ای خبرداد و گفت: این اردو با حضور 5 استان به میزبانی جهان شهر یزد خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی افزود: هدف از برگزاری اردوی نشاط و امید افزایش مشارکت اعضای جوان در تصمیم گیری و زمینه سازی برای برقراری مستمر اعضا با این جمعیت به منظور بهره مندی از ظرفیت آنهاست.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت های امدادی و عام المنفعه از وظایف اساسی و مهم سازمان جوانان هلال احمر به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در این راستا سالانه برگزاری اردوهای کشوری، برون استانی، استانی، مسابقات، کارگاه های آموزشی، طرح های بشردوستانه، آموزش های کاربردی و برنامه های دیگری انجام می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: اردوی نشاط و امید نیز یکی از این برنامه ها محسوب می شود که امسال با شعار" نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی"، رویکرد تشکیلاتی و ارائه آموزش های کاربردی در پیشبرد امور و انجام فعالیت های کانونی و ارتقای محتوایی برنامه ها توسط دبیران کانون های دانشجویی است.

میرحسنی یادآوری کرد: امسال استان یزد میزبان اردوی منطقه ای نشاط و امید است که در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار که یک روز در اردوگاه شهدای امدادگر هلال احمر واقع در منطقه علی آباد تفت و یک روز در شهرستان ابرکوه و یک روز در مرکز استان و بصورت ویژه و با قابلیت فضای سنتی و بوم گردی جهان شهر یزد اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه این اردو برای برادران که به تعداد ۱۳۸ نفر و از ۲ تا ۵ شهریور ماه نیز برای خواهران به تعداد ۹۸ نفر خواهد بود.

این مقام مسئول خاظرنشان کرد: شرکت کنندگان در این اردوها از دبیران و اعضای فعال کانون های دانشجویی، جوانان و روستایی از استان های سیستان و بلوچستان ، فارس ، کرمان ، خراسان جنوبی و یزد هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..