دیدار سرپرست هلال احمر خاتم با اعضای شورای شهر و شهردار هرات

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم به همراه پرسنل شعبه با اعضای شورای شهر و شهردار هرات در خصوص بررسی مشکلات امداد و نجات شهری و بین شهری دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش یزدی نیوز به نفل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ این دیدار که در محل شهرداری هرات برگزار شد ، عضو شورای شهر هرات اظهار داشت ; مجموعه شهرداری و هلال احمر در خدمت به مردم وجه مشترک دارند و در خدمت رسانی به مردم شهرستان ویژگی های خاص خود را دارند که با تعامل فی مابین خدمات مطلوب تری به مردم فراهم میگردد.

حسین نوید سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداری بابت تعامل وهمکاری ابراز امیدواری کرد مجموعه شهرداری و هلال احمر بتوانند با خدمت رسانی شایسته به مردم و نیازمندان و حادثه دیده گان و رضایت خدا و مردم راجذب کند.

نوید اشاره کرد ؛ با توجه به لزوم آموزش همگانی ونیروهای مربوط در شهرداری ، این امادگی را داریم دوره های آموزشی ویژه پرسنل محترم شهرداری را برگزار نماییم و آموزش امداد را فرا گیرند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم در این دیدار گزارش مختصری از فعالیت های جمعیت هلال احمر خاتم و مشکلات مربوط به حوزه شهری و بین شهری را ارائه کرد.

مهندس صادقزاده شهردار هرات در این دیدار با بیان اینکه  امدادگران جمعیت هلال احمر بدون در نظر گرفتن مذهب، قومیت و ملیت و …. به کمک همنوعان خود شتافته که در این بین هدف فقط خدمت رسانی و جلب رضایت مردم است .

وی اظهار داشت : فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی است.

شهردار هرات آماده بودن هلال احمر در پاسخگویی به مشکلات و حوادث غیر مترقبه را ضروری دانست و افزود: آگاهی به علم روز امداد رسانی، آمادگی بدنی و تهیه تجهیزات و امکانات  مورد نیاز باعث کاهش تلفات در حوادث نی باشد.

در این دیدار پیگیری و راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای در محور هرات به شهر بابک ،پیگیری پد بالگرد و تامین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی هرات در دستور کار قرار گرفت و طرفین بر همکاری و تعامل دو جانبه تاکید نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..