بازدید معاون و بازرسان فرمانداری بهاباد از جمعیت هلال احمر شهرستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بهاباد و رئیس گروه بازرسی ستاد صیانت شهرستان به همراه بازرسان فرمانداری از جمعیت هلال احمر شهرستان بازدید نمود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار داشت : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بهاباد و رئیس گروه بازرسی ستاد صیانت شهرستان به همراه بازرسان فرمانداری از جمعیت هلال احمر شهرستان بازدید نمود.

در ادامه جلسه رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گزارشی از فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان در واحد های مختلف را ارائه نمود

معاون فرماندار در این بازدید از تلاش صادقانه امدادگران،داوطلبان و جوانان هلال احمر در جستجو و یافتن فرد مفقود شده از روستای خوسف تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهارکرد: امدادگران با انجام ماموریت های سخت در مواقع ضروری به مردم و نیازمندان خدمت  می کنند که این حضور امدادگران در عرصه های مختلف از جمله بحران و سوانح طبیعی به طور قطع مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول ضمن ابراز رضایت از فعالیت های جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان افزود: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات مردم شهرستان مهترین اولولیت کاری مدیران دستگاه های اجرایی در بهاباد است.

بخش نظردهی بسته شده است..