رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

استقرار دولت الکترونیک راهبرد اساسی در تحقق بهره‌وری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، استقرار دولت الکترونیک راهبرد اساسی در تحقق بهره‌وری است.

به گزارش یزدی نیوزسیدمجتبی حسینی‌پور در جلسه کارگروه ارتقاء بهره‌وری استان یزد، نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را در ارتقاء بهره‌وری در ادارات دولتی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در این راستا راهبردهایی طراحی شده که در صدد اجرای کامل آنها هستیم.

 
وی، رشد اقتصادی را از مهمترین دستاوردهای بهره‌وری دانست و تصریح کرد: یکی از راه‌های ارتقاء و افزایش رشد اقتصادی با توجه به محدودیت‌های استان، منابع آب، منابع سرمایه گذاری و زیست محیطی، حرکت به سمت بهره وری است‌.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی باید از ۲.۸ درصد به هشت برسد که این مهم افزایش بهره‌وری را ضروری‌تر می‌کند.
 
حسینی‌پور تاکید کرد: یکی دیگر از امور اولویت‌دار در حوزه بهره‌وری، آموزش تخصصی مشاوران در حوزه بهره‌وری است همچنان‌که به آموزش عمومی در آموزش و پرورش و صداوسیما در تربیت انسان‌های بهره‌ور نیازمندیم.
 
وی همچنین عنوان کرد: در حوزه نظام اداری، حرکت به سمت استقرار دولت الکترونیک راهبرد اساسی در تحقق بهره‌وری است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: بحث دیگر، تحول بنیادین در ترکیب صنایع و تولیدات استان یزد است، به طوری که توجه صنایع استان به مباحث فناوری و نوآوری به طور قطع ارتقا سطح ارزش افزوده استان و ارتقاء بهره‌وری را به ارمغان خواهد آورد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..