برای نخستین بار در کشور: برگزاری هفته فرهنگ و نشاط در یزد

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد، گفت: امسال برای اولین بار در کشور هفته «فرهنگ و نشاط» همزمان با تیرماه در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«فخرالسادات خامسی هامانه» با بیان این‌که یزد تنها استانی است که امسال در حوزۀ نشاط اجتماعی جذب بودجه داشته است، اظهار کرد: طرح‌های حوزه نشاط با نگاه شهرستانی  و روستایی و برگزاری هفته فرهنگ و نشاط در شهرستان‌ها و روستاها اولویت بندی شده است.

 
وی مشارکت مستمر و فعال سازمان‌های مردم در برگزاری برنامه‌های نشاط آور فرهنگی را از جمله مهمترین ویژگی‌های این رویدادهای اجتماعی دانست و افزود: برنامه‌های هفته نشاط و فرهنگ یزد این قابلیت را دارد که به صورت پایلوت به سازمان امور اجتماعی کشور اعلام شود.
 
مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزدگفت:‌ برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، اجرای نمایش، طنز، موسیقی، قصه گویی، موسیقی محلی، نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی در یزد است.
 
خامسی در پایان با بیان این‌که برنامه‌های هفته فرهنگی استان یزد تیرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های رصد ستارگان و گردشگری مناطق تاریخی در قالب یک شب تاریک در شهرستان ها همراه با رصد ستارگان و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد محلی و کویرنوردی از دیگر برنامه‌های مدنظر در هفته فرهنگی است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..