استقبال ناشرین از سومین دوره جایزه کتاب سال یزد

دبیر سومین دوره جایزه کتاب سال استان یزد از استقبال مناسب ناشرین و نویسندگان از این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبنابر این گزارش، دکتر شهاب الدین وحیدی مهرجردی، در گفتگویی اظهار داشت: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی بر اساس رویکرد توسعه فرهنگی – اجتماعی بنا نهاده شده و هر ساله توسط خانه فرهنگ صدوقی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و موسسه خانه کتاب ایران به اهالی قلم استان یزد اهدا می شود.

 
وی افزود: تاکنون دو دوره از جایزه کتاب سال یزد برگزار شده که خوشبختانه با استقبال ناشرین و اهالی قلم مواجه شده است و طبق آمارها در دوره سوم نیز، استقبال مناسبی از این جایزه شده است.
 
دبیر جایزه کتاب سال یزد افزود: ثبت آثار در این دوره از جایزه از طریق اینترنت و حضوری انجام می گرفت و صاحبان اثر میتوانستند اثار خود را اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و یا به دبیرخانه کتاب سال واقع در خانه فرهنگ صدوقی تحویل دهند.
 
وحیدی مهرجردی یادآور شد: در مدت اعلام شده ۶۹۸ عنوان کتاب در دبیرخانه دوره سوم جایزه کتاب یزد، ثبت شده است که نسبت به دوره های گذشته یک رکورد محسوب می شود.
 
وی افزود: ناشرین و نویسندگان مجاز بودند آثار خود که از سال ۹۶ به این سو به چاپ رسیده و شرایط شرکت در جایزه سوم را داشته به دبیرخانه ارائه کنند. آثار در دوازده گروه تفکیک شده است و جزییات آماری به زودی اعلام  می شود. همچنین آثار برای داوری ارسال شده است.
 
دبیر جایزه کتاب سال یزد در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از جایزه در اواسط تیرماه با حضور مسئولان و شخصیت های فرهنگی و اهالی قلم یزد، دانشگاهیان و حوزویان همزمان با روز قلم و سالگرد شهادت آیت الله صدوقی برگزار خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..