معاون وزیر اقتصاد از طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد بازدید کرد

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در سفر به استان یزد از تعدادی واحدهای صنعتی و طرح های سرمایه گذاری استان یزد بازدید کرد و با ظرفیت ها و پتانسیل‌های این بخش ها آشنا شد.

به گزارش یزدی نیوز«سید علی محمد موسوی»با حضور در  یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی لوازم برقی مستقر در شهرک صنعتی یزد در جریان فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده قرار گرفت. 

 
وی با قدردانی از تلاش مسئولان استان و متولیان امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان، گفت: توجه به رونق تولید و بهبود سرمایه‌گذاری و رفع موانع و مشکلات این بخش از برنامه‌های وزارت اقتصاد است. 
 
معاون وزیر اقتصاد همچنین از طرح های سرمایه گذاری مجتمع فرهنگی، تفریحی و توریستی کوثر یزد (کاریزلند)  بازید کرد و در جریان روند فعالیت‌ها و پیشرفت امور قرار گرفت. 
 
موسوی همچنین در نشست با مدیران و مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با ظرفیت‌های سرمایه گذاری این بخش اشنا شد. 
 
بازدید از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد و مرکز مدیریت اجرایی ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیاتی‌های مستقیم از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر اقتصاد به استان یزد بود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..