شهردار مهریز:

بودجه امسال شهرداری مهریز ۱۸ میلیارد تومان تعیین شد

شهردار مهریز گفت: امسال به شهرداری مهریز ۱۸ میلیارد تعلق می‌گیرد و بودجه سال آینده شهرداری ۲۳ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش یزدی نیوز احمد آخوندی، صبح یکشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: طرح‌های در دست اقدام شهرداری شامل ساختمان شهرداری، آسفالت شهرک زارعین و سلمان، طرح ساماندهی پیاده روها، آزادسازی خیابان‌ها، بهسازی محلات قدیمی، ساخت المان شاخص و ویژه فضاسازی با آب‌های پایدار، احداث غسالخانه و نصب روشنایی با چراخ‌های ویژه و…. است.

 
وی با اشاره به اینکه مهریز از جمله شهرستان‌هایی است که بیشترین میزان آزادسازی را در استان دارد، عنوان کرد: آزادسازی خیابان آیت الله منتظری در سه فاز انجام می‌شود که در فاز یک آن شامل آزادسازی ۱۷۰ پلاک است که تنها شش پلاک باقی‌مانده که محدودیت مالی برای آن وجود و زمین‌ها به نرخ کارشناسی به شهرداری واگذار می‌شود و تنها نیازمند همکاری مردم هستیم که در آزادسازی‌ها حقی از شهروندی ضایع نشود.
 
آخوندی خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز ۵۰ هکتار فضای سبز دارد و شهرداری قصد افزودن فضای سبز را ندارد به جز پارک بانوان که نیازمند فضای سبز بود.
 
وی عنوان کرد: با توجه به اقدامات بازآفرینی شهری با برنامه ریزی دقیق شهروندان را در محلات و بافت‌های قدیمی و تاریخی سکونت می‌دهیم تا از هزینه اضافی برای دولت کاسته شود.
 
 
شهرستان مهریز به عنوان باغ‌شهر یزد در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز استان قرار گرفته و یکی از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌رود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..