مدیرعامل هلال احمر استان یزد:

طرح اتوبوس امدادی یزد را حمایت می‌کنیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح اتوبوس امدادی که از سوی شهرداری یزد پیشنهاد شده را حمایت می‌کنیم.

به گزارش یزدی نیوز محسن حرازی زاده در جلسه‌ای با رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار داشت: فعالیت‌های هلال احمر معطوف و منحصر به زمان بروز بحران و حادثه نیست بلکه این نهاد با توجه به بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای داوطلب و امدادی، در تمام ایام سال خدمات مختلف ارائه می‌کند.

 
وی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف هلال احمر، امدادرسانی در زمان حادثه و ارائه آموزش به اعضا و مردم عادی و آمادگی برای خدمت رسانی در مواقع بحران و حادثه است، افزود: هلال احمر از فعالیت‌هایی که در این راستا به ویژه با هدف آموزش اعضا و ارائه آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه به مردم انجام می‌شود، استقبال می‌کند.
 
حرازی زاده خاطرنشان کرد: هلال احمر استان یزد آمادگی دارد تا در دورترین نقاط استان نسبت به ارائه خدمات آموزشی اقدام کند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تاکید کرد: با مجموعه حمل و نقل شهرداری نیز آماده هرگونه همکاری هستیم و از طرح‌های مختلفی که توسط این سازمان ارائه شده از جمله طرح اتوبوس امدادی استقبال و حمایت می‌کنیم.
 
حرازی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث به آسیب‌های اجتماعی و مسئله اعتیاد در جامعه بیان کرد: جمعیت هلال احمر با اجرای طرح ملی پیمان (پیشگیری مؤثر از اعتیاد و نشاط اجتماعی) سعی در برطرف کردن مسئله اعتیاد به عنوان یکی از معضلات جامعه دارد.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم و همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که با اجرای طرح پیمان جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور کنیم.
 
حرازی‌زاده تاکید کرد: جمعیت هلال احمر و سازمان حمل و نقل شهرداری نه تنها در حوزه تاب‌آوری در حوادث و سوانح و پاسخ به بحران‌ها بلکه در مسائل مختلفی که وجود دارد می‌توانند با یکدیگر همکاری داشته و به ارتقا سطح تاب‌آوری اجتماعی همچنین ارتقا سرمایه اجتماعی در شهر جهانی یزد کمک کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..