استاندار یزد:

رفع مشکلات معلمان یزد را با دغدغه دنبال می‌کنیم

استاندار یزد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما رفع مشکلات معلمان استان یزد است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در مراسم تجلیل از ۶۶ معلم شاخص و اثرگذار استان یزد با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم و تبریک این روز بزرگ به تمام معلمان استان یزد اظهار داشت: معلمان اثرگذار و شاخص، انسان‌هایی قابل پاسداشت و تکریم هستند.

 
وی، انتخاب عنوان اثرگذار برای معلمان تجلیل شده را بسیار مناسب خواند و گفت: به طور قطع تمام معلمان ما نمونه، دلسوز، فداکار و پیگیر هستند اما تنها برخی از معلمان در زندگی دانش آموزان تأثیرگذار هستند.
 
طالبی با اشاره به فضای بسیار خوبی که برای همدلی میان معلمان و مسئولان اجرایی استان یزد فراهم شده است، افزود: این فضای همدلی همواره در یزد وجود داشته اما احساس می‌کنم اکنون کمترین زاویه میان مسئولان اجرایی و نظام و تعلیم و تربیت در استان یزد وجود دارد.
 
استاندار یزد تاکید کرد: امروز یکی از مهمترین دغدغه‌های ما رفع مشکلات معلمان است و همه تلاش ما این است که اگر مشکلی وجود دارد، بتوانیم آن را به بهترین شکل ممکن حل کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم.
 
وی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی تعدادی از معلمان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در حد توان و مسئولیت‌های خود، این مشکلات را حل کنیم با آموزش و پرورش برای رسیدگی به این مسائل همکاری کنیم.
 
طالبی تصریح کرد: به مقام و جایگاه رفیع معلمان ایمان داریم و از اقدامات اثرگذار آنها مطلع هستیم و می‌دانیم که معلمان به رغم مشکلات مالی و معیشتی و نواقصی که وجود دارد، همچنان دلسوزانه مشغول تدریس هستند.
 
 در این مراسم از ۶۶ معلم شاخص و اثرگذار استان یزد با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..