صنایع اردکان ملزم به جذب نیروی بومی از طریق دفاتر کاریابی شدند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان گفت: هر گونه جذب نیرو در صنایع و کارگاه‌های اردکان در سال جاری باید از طریق موسسات مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی با اولویت بکارگماری افراد بومی انجام گیرد.

به گزارش یزدی نیوز «اصغر دشت آبادی»در این رابطه تصریح کرد: با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مسائل حوزه اشتغال اردکان، جلسه‌ای با حضور معاون اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران کل استان و روسای ادارات ذیربط شهرستان و مدیران صنایع و کارگاه‌های بزرگ اردکان برگزار شد کهه مصوباتی را نیز به همراه داشت.

 
وی ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های موجود در خصوص ترکیب و ساختار نیروی انسانی در صنایع شهرستان، مصوب شد تا کلیه کارفرمایان و مدیران صنایع اردکان هرگونه جذب نیروی انسانی را صرفاً از طریق موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی شهرستان که دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند، انجام دهند.
 
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان تصریح کرد: ضروری است بیکاران جویای کار شهرستان به دفتر مشاوره شغلی و کاریابی مراجعه و ثبت نام کنند.
 
دشت آبادی در پایان خاطرنشان کرد: دفاتر کاریابی موظف هستند با اولویت افراد بومی اقدام به معرفی نیرو به واحدهای متقاضی کنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..