رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

طب سنتی به ابزار کلاهبرداری برخی تبدیل شده است/مردم استعلام کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر اینکه با طب سنتی که از مجاری قانونی و علمی به مردم خدمت رسانی کند، موافقیم گفت: طب سنتی به ابزار کلاهبرداری برای عده ای تبدیل شده است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا میرجلیلی در نشستی خبری به مناسبت هفته سلامت از رسانه‌ها به عنوان ابزاری توانمند در راستای ارتقا سلامت جامعه یاد کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها هرگز نقش مطالبه گری خود را از دست ندهند و همواره به دنبال دریافت پاسخ در این حوزه باشند.

 
وی بیان کرد: اگر رسانه‌ها دغدغه سلامت داشته باشند، سیستم خدمت رسانی در این حوزه به طور قطع ارتقا خواهد یافت.
 
میرجلیلی تصریح کرد: البته تلاش همه ما باید این باشد که به دنبال حل مشکلات و رفع نواقص باشیم و اینکه برخی رسانه‌ها تنها به دنبال مچ گیری هستند، پسندیده نیست.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد طب سنتی و اقبال مردم به این شیوه اظهار داشت: برخی طب سنتی‌ها پوششی برای کلاهبرداری است و این عنوان به یک ابزار برای کلاهبرداری برای عده‌ای تبدیل شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی با طب سنتی موافق است اما با افرادی که از مسیر علمی و از مجاری قانونی اقدام به ارائه خدمت در این زمینه هستند، موافق هستیم.
 
میرجلیلی ادامه داد: مردم نسبت به این موضوع حساس باشند و نسبت به این کلاهبرداری‌ها آگاه باشند و پس از استعلام از دانشگاه علوم پزشکی نسبت به مراجعه اقدام کنند.
 
وی تاکید کرد: برخی افراد سو استفاده‌گر با کلاهبرداری خود اطمینان مردم را نسبت به طب سنتی سلب می‌کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..