رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد:

مرکز تخصصی مهدویت در فضای مجازی فعال شد

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد از آغاز فعالیت مرکز تخصصی مهدویت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمود رستگاری  در دیدار جمعی از خادمان مهدوی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) اظهار داشت: فعالیت‌های آموزشی این بنیاد در طول سال از سطوح پیش دبستانی تا عالی‌ترین سطح دانشگاه را در بر می‌گیرد.

 
وی از برگزاری دو دوره تربیت مدرس برای تربیت مربی عمومی و دوره تربیت کودک و نوجوان در این بنیاد خبر داد و عنوان کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که امروز در جامعه در فضای مجازی انجام می‌شود، این بنیاد مرکز تخصصی مهدویت در حوزه فضای مجازی را نیز فعال کرده و برنامه‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌کند.
 
رستگاری یادآور شد: برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی نیز از فعالیت‌هایی است که در طول سال برگزار می‌شود و دانشگاه‌های استان در اجرای این برنامه همکاری دارند.
 
وی از حضور ۱۶ خادم افتخاری از استان یزد در مسجد جمکران خبر داد و عنوان کرد: انجام فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران در پنجشنبه هر هفته توسط خادمان یزدی انجام می‌شود و حتی اعزام این خدام نیز با هزینه شخصی خودشان انجام می‌گیرد.
 
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد، برگزاری دعای ندبه و زیارت آل‌یاسین، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی در مناسبت‌های خاص، برگزاری نشست‌های مهدوی و … را نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این بنیاد برشمرد.
 
وی در مورد برنامه‌های نیمه شعبان امسال نیز عنوان کرد: برنامه‌های جشن نیمه شعبان سال‌های سال است که با حضور پرشور مردم و به صورت کاملاً مردمی برگزار می‌شود و بیشتر هدف حضور تشکل‌ها، در راستای هدایت جشن‌ها به سمت ارزش‌های دینی است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..