افتتاح پروژه های شهرستان بهاباد با حضور استاندار یزد

با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های شهرستان بهاباد با ایجاد اشتغال ۱۸۹ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه‌های شهرستان بهاباد با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار شهرستان بهاباد و جمعی از مسئولان استان و مدیران شهرستان با اعتبار ‌هزار و ٤٣٠ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۸۹ نفر افتتاح شد.

 
 
بهره برداری از واحد تولیدی آرون پاد تولیدکننده مواد شیمیایی صنعتی نانو
 
 
با حضور استاندار یزد اولین واحد تولید نانو پودر هیدروکسی آپاتیت در سطح پایلوت در استان و با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی داخلی در صنایع دانش بنیان به بهره‌برداری رسید.
واحد تولیدی آرون پاد با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ میلیارد ریال به تولید مواد شیمیایی صنعتی نانو می‌پردازد که کاربرد آن در دندانپزشکی، داروهای کلسیم ساز‌، پودرهای ترمیمی بافت های سخت بدن انسان و استخوان هاست.
 
افتتاح ۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهاباد
 
 
"محمدعلی طالبی" ۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره) شهرستان بهاباد را با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و اعتبار ‌یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح کرد.
 
 
بهره‌برداری از آکادمی زبانهای خارجی صدر
 
 
با حضور عالی ترین مقام اجرایی استان و‌‌ هیئت همراه آکادمی زبانهای خارجی و زبان انگلیسی صدر بهاباد در ۵ کلاس درس، مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۵۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
 
 
افتتاح باند دوم محور بهاباد درب ‌هنز
 
 
استاندار یزد در سفر به شهرستان بهاباد باند دوم جاده بهاباد درب هنز را به طول ۶ کیلومتر در حوزه پروژه‌های زیرساختی عمرانی و راه افتتاح کرد.
 
 
آغاز عملیات اجرایی گازرسانی، پایداری شبکه برق و فاضلاب روستایی بهاباد
 
 
همچنین در ادامه افتتاح پروژه های شهرستان بهاباد، با حضور "محمدعلی طالبی" کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای بخش آسفیچ با ۱۶۰۰ انشعاب خانگی و تجاری، فاضلاب روستاهای آسفیج و وحدت آباد با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال و شبکه برق بهاباد با طول ۱۷ کیلومتر و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، به زمین زده شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..