معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

رویکرد استان یزد در حوزه سرمایه گذاری تسهیل‌گری است

معاون استاندار یزد گفت: مسئولان دولتی باید تسهیل گر باشند و با پرهیز از ورود به مسائل اجرایی با ایفای نقش حاکمیتی و نظارتی خود زمینه را برای ورود سرمایه گذاران فراهم کنند.

به گزارش یزدی نیوز علی زینی وند در دیدار با فرماندار یزد و بخشداران مرکزی و زارچ در شهرستان یزد با اشاره به ظرفیت های بی نظیر شهرستان یزد در حوزه های مختلف اظهار داشت: در استان یزد بخش عمده ای از جمعیت در مرکز استان و شهر یزد حضور دارند از اینرو اقدامات و فعالیت های فرمانداری یزد می تواند تأثیرگذاری زیادی در بهبود مسائل و مشکلات کلی استان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه حجم کار در فرمانداری های و بخشداری ها از سایر بخشهای ستادی قطعاً بیشتر است افزود: پیگیری و انجام امور در حوزه معاونت های فرمانداری وبخشداری ها بسیار حساس و مؤثر است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رویکردهای استان در حوزه مباحث اقتصادی و صنعتی ابراز داشت: مسئولین دولتی باید تسهیل گر باشند و با پرهیز از ورود به مسائل اجرایی با ایفای نقش حاکمیتی و نظارتی خود زمینه را برای ورود سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی فراهم آورند.

زینی وند نرخ بیکاری استان در سطح کشور را غیرقابل قبول عنوان و تصریح کرد: استان یزد با توجه به وجود زیرساخت مناسب اقتصادی و صنعتی باید در کشور پائین ترین نرخ بیکاری را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تأکید به اینکه باید مدیران اقتصادی و صنایع همت و تلاش بیشتری را برای رفع مسائل و مشکلات این حوزه به کار گیرند خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی از مهمترین طرح های دولت در زمینه مقابله با بیکاری است که در این زمینه فرمانداری های باید در زمینه جذب تسهیلات و اعتبارات نیز پیگیر باشند.

زینی وند در پایان خواستار ایجاد مشاغل کوچک در روستاهای استان شد و گفت: مشاغل کوچک علیرغم اینکه درآمدهای خرد دارند ولی نسبت به سایر مشاغل فراگیرتر و پایدارتر هستند و می توانند به سرعت گسترده شوند.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..