سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد،۱۱۰ برنامه در دهه فجر برگزار می کند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: به مناسبت دهه فجر، اجرای 110 برنامه توسط این سازمان در مرکز استان پیش بینی شد که هدف انتقال ارزش های انقلاب و بیان دستاوردهای نظام است و در برنامه ها بیشتر به نسل جوان به ویژه کودکان و نوجوانان توجه شده است .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی ،افزود: برنامه های پیش بینی شده نسبت به سال ‌های قبل متفاوت است تا در این ایام برنامه ها بسیار پرشورتر از سال گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: فضاسازی مرتبط با ایام فاطمیه(س) و دهه فجر هم به صورتی که چهره شهر حال و هوای این ایام باشد، دیده ‌شد.
وی یادآور شد: برگزاری سرودهای خیابانی و انقلابی از جمله برنامه ‌هاست،سعی شد، امسال بحث ایام فاطمیه و سوگواری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سرودها لحاظ شود.
ملازینلی تصریح کرد: ارائه مطالب کتاب ها از طریق فضای مجازی، تهیه کارت پستال‌های مرتبط با این ایام و ارائه آن در فضا و شبکه های مجازی، اجرای طرح چند رسانه‌ای با همکاری آموزش و پرورش ، برگزاری جشن انقلاب ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه هاست.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، یادآور شد: شهروندان می توانند برای اطلاع از برنامه ها به پیام رسان مجازی سازمان در تلگرام به آدرس t.me://yazdfarhang و پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.farhang.yazd.ir مراجعه کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..