مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) در حوزه علمیه یزد برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) به مدت سه روز در حوزه علمیه یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور روحانیون، طلاب و جمعی از مردم ولایتمدار دارالعباده در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن میر رحیمی در این مراسم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مشکلات و مسائل مردم اظهار داشت: باور داشته باشید که اگر معاد باوری حضرت فاطمه (س) و الگو قرار دادن شخصیتی بزرگ مانند امام خمینی (ره) در کشور به خوبی جا بیافتد با این چنین مسائل و مشکلاتی در جامعه رو به رو نبودیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد خاطرنشان کرد: اگر در جامعه افکار الهی به خوبی جا بیافتد خروجی آن هم شخصی مانند شهید بی سر مدافع حرم محسن حججی می‌شود که مقام معظم رهبری در ارتباط با شخصیت این شهید بزرگوار فرمودند: "شهید حججی حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد".

وی با تأکید بر اینکه روحانیت در خط مقدم انقلاب باید اگر خلاف و خطایی در کشور وجود دارد با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از پیشروی آن جلوگیری کند گفت: متأسفانه این مسئله در کشور بسیار کم‌رنگ شده است به طوری هر شخص با مشاهده یک اشتباه و گناه در جامعه به سادگی از کنار آن عبور می‌کند.

‌میر‌رحیمی به اتفاقات و مشکلاتی که برای روحانیت در کشور ایجاد می‌کنند اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی در کشور نسبت به آن شخص روحانی که مورد تعرض و آسیب قرار گرفته عیب و ایرادهایی وارد می‌کنند که جای تأسف بسیار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد در پایان اضافه کرد: حوزه‌های علمیه، علما، روحانیت و خانواده‌ها باید نسبت به مشکلات و ذهنیتی‌ها که در جوانان به‌واسطه وجود فضاهای مجازی ایجاد شده احساس مسئولیت کنند و شبهات و سؤالات جوانان را پاسخ‌گو باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ مراسم عزاداری حضرت فاطمه سلام‌الله علیها از روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه الی پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه به مدت سه روز در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..