برنامه‌های دهه فجر یزد متناسب با ایام فاطمیه انجام می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر یزد متناسب با ایام فاطمیه انجام می‌شود، گفت: ارزش‌های انقلاب به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام و‌المسلمین فخرالدینی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در طول سال‌های انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه ملت ایران طرح ریزی و اجرا کردند، اظهار داشت: به حمدالله تمام توطئه‌های دشمنان با یاری خداوند و تیزبینی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای مدظله العالی و پشتیبانی ملت بصیر ایران خنثی شد.

وی افزود:  انتظار این است که هر ستاد مربوط به دهه فجر و کمیته‌های فرعی ستادها، برنامه‌های شاخص مرتبط با انقلاب برای مخاطبین خود داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد کمیته دانش‌آموزی را یکی از مهمترین کمیته‌های دهه فجر یزد دانست و خاطرنشان کرد: اگر در هر مدرسه تنها دو برنامه شاخص و مهم انجام شود، چهره تمام مدارس تغییر می‌کند.

فخرالدینی به مصادف بودن ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید بر ضرورت حفظ حرمت این ایام در یک روز قبل تا یک روز بعد از شهادت تاکید کرده‌اند و باید پرچم یا فاطمه الزهرا(س) و پرچم جمهوری اسلامی را در مراسم‌ها با هم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از  گذشت ایام فاطمیه و از ۱۵ بهمن ماه چراغانی و آذین‌بندی شهر برای برگزاری جشن‌های این ایام انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: یکی از مسائل مهم که در ارتباط با ایام‌الله دهه فجر باید به آن توجه شود، بحث چهره آرایی شهر برای این ایام است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هم به آن تاکید بسیار ویژه داشته و دارند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..