فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه

اجرای ۱۸۰برنامه به مناسبت دهه فجر در پایگاه های مقاومت بسیج ابرکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 180 عنوان برنامه به همت نواحی و پایگاه های مقاومت و با مشارکت مردم و بسیجیان در محله ها و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ پاسدار علی فاتحی به نقل از خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: رژه موتوری همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام (ره) در روز ۱۲بهمن به ایران از میدان ولی عصر(عج) تا روضه الشهدای ابرکوه برگزار می شود.

وی نواختن زنگ انقلاب ، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا ، مسابقات فرهنگی ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواه شهدا و جانبازان انقلاب ، برگزاری یادواره شهدا ، شرکت بسیجیان و میقات صالحین در نماز جمعه ابرکوه و مهردشت و حضور بسیجیان در راهپیمایی ۲۲بهمن را از جمله دیگر برنامه ها ذکر کرد.
وی با تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، افزود: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ، حضور وحدت آفرین ملت در صحنه های انقلاب ، زحمات امام راحل (ره)، جانفشانی های شهدا ، و درایت مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ادامه داد: انتقال دستاوردهای این پیروزی به نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.
فاتحی ادامه داد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،دشمنان همواره با ایجاد توطئه های مختلف سعی داشتند تا موانعی بر سر راه انقلاب ایجاد و به اهداف شوم خود برسند که در این راه همواره با شکست مواجه شده اند.
این مسئول اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب ایران، بازگویی و بیان دستاوردهای آن دوران به نسل امروز است تا این نسل از جامعه با ارزش ها و آرمان های انقلاب بیشتر آشنا شوند.
همچنین رئیس ستاد دهه فجر و سرپرست فرمانداری ابرکوه روز دوشنبه به ایرنا گفت که به مناسبت دهه فجر که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است، اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی ، تبلیغی و ورزشی در این شهرستان پیش بینی شد.
محمد کاظمی نسب، افزود: برنامه ها با مشارکت مردم و هماهنگی دستگاه های فرهنگی در شهرها و روستاها اجرا می شود و ۱۷طرح عمرانی، خدماتی ، کشاورزی، درمانی و آبرسانی نیز افتتاح خواهد شد.
سرپرست فرمانداری ابرکوه تاکید کرد که با افتتاح طرح های آماده بهره برداری زمینه اشتغال مستقیم ۵۳ نفر فراهم می شود.
مرکز شهرستان ۵۱ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد. 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..