با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد ماهان:

برگزاری دوره های عالی مدیریت در استان یزد

سی و چهارمین دوره عالی راهبری مدیریت مدرسه کسب و کار ماهان در استان یزد با تدریس پرفسور خرم از مدرسین برجسته کشور وبا حضور مدیران برجسته آغاز به کار کرد.

به گزارش یزدی نیوز مدیر دفتر جذب مدرسه عالی کسب و کار ماهان در استان یزد در مصاحبه ای اختصاصی با تابناک یزد اظهار داشت: سی و چهارمین دوره عالی راهبری مدیریت مدرسه کسب و کار ماهان در استان یزد با تدریس پرفسور خرم از مدرسین برجسته کشور وبا حضور مدیران برجسته  آغاز به کار کرد.

احسان بهارجو مدیر دفتر جذب مدرسه  عالی کسب و کار ماهان در استان یزد با اعلام این خبر گفت: این دوره ۲ ساله با کارگاه تفکر سیستمی آغاز گردید. در این کارگاه آموزشی  رویکرد سیستمی بعنوان راهبردی کلان به استراتژی توسعه و مدیریت استراتژیک برای حاضرین تشریح گردید . مدیران حاضر در این دوره آموزشی با راهکارهای یافتن پاسخ به چالش های پیش رو با ابزار مدیریت مدرن آشنا شدند.
 
وی  با ذکر این موضوع که تاکنون بیش از ۴۵۰۰ نفر از مدیران ارشد سازمان های دولتی و غیر دولتی در سراسر کشور در این دوره ها ی مهارت محور شرکت کرده اند ، افزود اینک این فرصت با شرایط کاملا ویژه و خاص برای مدیران استان یزد نیز فراهم شده تا با حضور در دوره های عالی مدیریت به تکنیک ها و توانمندی های لازم مدیریت نوین به منظور راهبری موفق سازمان ها مسلح شوند .
 
مدیران محترم یزدی میتوانند با مراجعه به سایت دفتر جذب ماهان در استان یزد یا شماره های تلفن درج شده جهت شرکت در این رویداد بزرگ نام نویسی کنند.
سایت اصلی :
سایت دوم :
شماره های تماس با دفتر :
۰۳۵-۳۷۲۸۱۷۳۸
کانال تلگرام دفتر یزد :
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..