یزدمیزبان المپیاد ورزشی تلاش گران و خدمت گزاران مسیر علم

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری نهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر میرفخرالدینی ضمن اعلام این خبر افزود : مراسم افتتاحیه نهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در تاریخ ۲۶  دی ماه سال جاری با حضور مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و مسئولان و مدیران استان برگزار می گردد. وی با اشاره به  این که بیش از  140  تیم بانوان و آقایان از سراسر کشور  در این دوره از المپیاد شرکت خواهند کرد، خاطر نشان کرد: تیم های حاضر در این المپیاد در چندین رشته ورزشی تیمی و انفردای به مدت ۶ روز به رقابت خواهند پرداخت  و در پایان این مسابقات تیم های  اول تا سوم برگزیده و تجلیل خواهندشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد تصریح کرد : دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با توجه به وجود فضا ها و امکانات مناسب ورزشی و رفاهی توانست مجوز میزبانی این مسابقات را کسب نماید  و هم اکنون کمیته های تخصصی برگزاری این المپیاد تشکیل و در حال  برنامه ریزی و اجرای اقدامات اولیه به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این المپیاد هستند. 

بخش نظردهی بسته شده است..