روحانی یزد را به مقصد تهران ترک کرد

no-thumbs

رئیس جمهوری اسلامی ایران بعد از یک روز سفر استانی به درالعباده یزد به همراه تعدادی از وزرا و معاونان یزد را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در بیست و پنجمین سفر کاروان تدبیر و امید در میان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار و جمعی از مدیران استان وارد این خطه کویری یزد شد.
رئیس جمهوری اوایل صبح در فرودگاه یزد و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: دولت یازدهم طرحهای گسترده ای برای توسعه استان یزد در دستور کار دارد که در جریان این سفر، جزئیات این طرح ها تشریح می شود.
روحانی در ادامه این سفر در میان استقبال مردم خونگرم و ولایتمدار استان با نمایش صحنه های زیبایی از شور و نشاط و علاقه ملت ایران به دولتمردان در خیابان های یزد وارد میدان امیرچخماق (شهدا) شد.
وی در نخستین برنامه بعداز ظهر با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان یزد دیدار کرد و در ادامه این سفر یک روزه نیز در سالن شهید عباسپور اداره برق منطقه ای یزد به صورت ویدئوکنفرانس دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح زیربنایی در استان یزد را به تعدادی از وزرای حاضر در شهرستانها استان داد.
حجت الاسلام روحانی در برنامه بعدی در جلسه توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد در جمع سرمایه گذاران حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری نیز با حضور در جمع مدیران استان یزد نکاتی را بیان کرد و در پایان این سفر و در آخرین گام با حضور در نشست خبری ضمن جمع بندی برنامه ها و دستاوردهای سفر به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..